Skip to content
Home » Iki kada galioja „Telia“ sutartis?

Iki kada galioja „Telia“ sutartis?

Norėdami išsiaiškinti, iki kada galioja „Telia“ sutartis Lietuvoje, reikia atsižvelgti į keletą svarbių veiksnių, įskaitant sutarties tipą, sudarymo laiką ir sąlygas, kurios buvo patvirtintos pasirašant sutartį. Išsamiau aptarkime šią temą skirtingais aspektais.

„Telia“ sutartys: kokios jos būna?

„Telia“ Lietuvoje siūlo įvairias paslaugas tiek privatiems, tiek verslo klientams, todėl ir sutartys gali skirtis priklausomai nuo paslaugų, kurias naudojate. Dažniausiai pasitaikančios „Telia“ sutartys yra šios:

1. Mobiliojo ryšio paslaugų sutartys

Tai vienos populiariausių sutarčių tarp „Telia“ klientų. Jos apima pokalbių, SMS žinučių bei mobiliojo interneto paslaugas. Mobiliojo ryšio sutartys paprastai būna terminuotos (tam tikram laikotarpiui, pavyzdžiui, 12 ar 24 mėnesiams) arba neterminuotos (galiojančios tol, kol viena iš šalių nusprendžia ją nutraukti).

2. Namų interneto ir televizijos sutartys

Šioms paslaugoms taip pat dažnai taikomos terminuotos sutartys. Namų interneto ir išmaniosios televizijos paslaugos dažnai derinamos į vieną „Telia“ planą, o klientai dažnai gali gauti nuolaidų už paslaugų paketą arba specialių sąlygų ilgesnio termino sutartims.

3. Įrenginių išperkamųjų nuomos sutartys

Jei įsigijote telefoną, planšetę ar kitą įrenginį su mokėjimu dalimis, tokia sutartis bus susieta su produkto išperkamąja nuoma. Tokio tipo sutartys dažniausiai galioja iki nurodyto termino, kol visiškai apmokama įrenginio vertė.

Terminas – pagrindinis veiksnys

Dabar giliau pažvelkime į tai, kaip nustatyti termino trukmę ir iki kada galioja jūsų „Telia“ sutartis.

Kaip patikrinti savo sutarties galiojimo datą?

Jei norite sužinoti, kiek dar galioja jūsų „Telia“ sutartis, turite keletą būdų tai padaryti:

1. **Pasitikrinkite sutarties dokumentus**
Jei turite popierinį arba elektroninį sutarties dokumentą, patikrinkite jame nurodytą pradžios ir pabaigos datą. Ten paprastai nurodoma, iki kada galioja pasirašyta sutartis.

2. **Prisijunkite prie „Mano Telia“ paskyros**
„Telia“ klientų savitarna leidžia lengvai patikrinti tiek jūsų naudojamas paslaugas, tiek sutarties terminus. Po prisijungimo užtenka pasirinkti atitinkamą paslaugą ir ten rasite sutarties informaciją.

3. **Kreipkitės į „Telia“ klientų aptarnavimo skyrių**
Jei nepavyksta rasti informacijos savarankiškai, galite susisiekti su „Telia“ klientų aptarnavimo centrais telefonu, el. paštu arba apsilankę viename iš „Telia“ salonų. Darbuotojai padės pateikti reikalingą informaciją.

Ką reiškia terminuota ir neterminuota sutartis?

Jūsų sutarties galiojimo pabaigos data priklauso nuo sutarties tipo:

– **Terminuota sutartis**
Šios sutartys pasirašomos tam tikram laikotarpiui, kuris dažniausiai būna 12, 24 ar 36 mėnesiai. Pasibaigus sutarties terminui, ji automatiškai tampa neterminuota, jei jūs pačiu laiku jos nenutraukiate ar neatnaujinate naujam laikui.

– **Neterminuota sutartis**
Šios sutartys neturi konkretaus galiojimo termino, t. y., jos galioja tol, kol jūs arba „Telia“ nusprendžia jas nutraukti. Tačiau tokioms sutartims paprastai netaikomos akcijos ar ypatingos nuolaidos, kurios dažniausiai būna terminuotos sutartims.

Paslaugių nutraukimo ir pratęsimo sąlygos

Jei svarstote nutraukti ar pratęsti savo „Telia“ sutartį, svarbu žinoti, kokios sąlygos taikomos šiems veiksmams.

Sutarties nutraukimas

Nutraukti sutartį galite įvairiais atvejais: pasibaigus sutarties terminui, arba anksčiau laiko. Tačiau reikia atkreipti dėmesį į šias subtilybes:

– **Pasibaigus sutarčiai**
Jei sutartis buvo terminuota ir jos terminas pasibaigė, galite ją nutraukti be jokių papildomų mokesčių. Taip pat turite galimybę pereiti prie kito „Telia“ plano arba paslaugų teikėjo.

– **Nutraukiant sutartį anksčiau laiko**
Jei jūsų sutartis dar galioja, o jūs nusprendėte ją nutraukti, jums gali būti taikomas ankstyvo sutarties nutraukimo mokestis. Šio mokesčio dydį galima pasitikrinti „Telia“ sutartyje arba pasikonsultuoti su klientų aptarnavimo specialistais.

Sutarties pratęsimas

Jei jūsų sutartis artėja prie pabaigos, „Telia“ dažnai siūlo pratęsti ją, pateikdama naujų, patrauklių pasiūlymų. Pratęsti sutartį galite šiais būdais:

1. Per „Mano Telia“ savitarnos platformą.
2. Apsilankę „Telia“ salone.
3. Susisiekę su klientų aptarnavimo specialistais.

Pratęsiant sutartį, neretai galima gauti nuolaidų naujiems įrenginiams, geresnes paslaugų sąlygas ar sumažintą paslaugų kainą.

Ką daryti nesusipratimų atveju?

Kai kuriais atvejais gali kilti neaiškumų dėl sutarties galiojimo datos ar sąlygų. Tokiais atvejais svarbu:

– Peržiūrėti sutarties sąlygas, kurios buvo pateiktos ją pasirašant.
– Pasitarti su „Telia“ klientų aptarnavimo specialistais, kurie gali išsamiai paaiškinti sutarties trukmę ir sąlygas.
– Jei kyla ginčų, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Išvada

Norint išsiaiškinti, iki kada galioja jūsų „Telia“ sutartis, svarbu turėti prieigą prie sutarties dokumentų, naudotis „Mano Telia“ savitarna arba konsultuotis su „Telia“ specialistais. Terminuotos sutartys dažniausiai galioja nuo 12 iki 36 mėnesių, po kurių jos pereina į neterminuotą formatą. Laiku patikrinę savo sutarties galiojimą, galėsite planuoti kitus veiksmus – pratęsti, atnaujinti ar nutraukti paslaugų teikimą pagal poreikius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *